Pages

Tuesday, July 7, 2009

MY 1ST EXPERERINCE

ASSALAMUALAIKUM... 27 jun 2009 aku melangkah masuk ke uitm merbok kedah... seronok pada mulanya... coz nie mmg impian la nak mai sini... coz aku duduk penang... kat pulau (GELUGOR) dekat la kan... hehe... before this aku selalu mai sini coz abg aku study PRE LAW kat sini... now aku pulak yg study kat sini... cey wahh!! bangga oo... tp time ORIENTASI mmg penat sgt sgt sgt... rasa stress n penat la sgt!! dah la mandi pn x cukup tidur jgn dok kata la... 2 jam or 3 jam cam tu ja... uwaa!! cam nak nangis... rindu family mmg tak boleh dinafikan... rasa cam dunia ni sunyi sgt... aku dah biasa dok penang... well everybody know that penang kan moden... for sure aku miss sgt my hometown... rasa cam nak balik ja hari2... but its ok... everyday i'll call my family especially my mother n brother... buat 3G kdg2... so rasa lega laa... at least sehari kena calling2 jgk... if tak rasa tak senang duduk oo... gelisah jiwa ini!! wow ayat power... hehe... lepas ORIENTASI habis, aku rasa lega sgt sgt sgt... tp rasa cam tak bes jgk... coz kelas dah start... but that's normal... mai sini mmg tujuan utk study... now aku lebih selesa coz time tidur, makan, sembahyang lebih terurus...
ALHAMDULILLAH... =D kelas overall ok ja... ada yg lecturer masuk ada yg tak... so enjoy la jgk kdg2... hehe... sshh!! my roomate suma ok... dua kedah sorang kl... aku PENANG... hehe... mlm2 kdg2 aku nanti p makan kat foodcourt... food blh tahan la... for my kokurikulum... aku masuk kesatria... just for 1 sem n if the next sem aku tak nak teruskan blh tukar... duit byk pakai la kat sini... makan, beli baju, beli buku... insentif maybe aku tak dpt... coz gaji my dad agak high... aku pn ada two siblings ja... i'm the youngest... hehe... =D

No comments: