Pages

Saturday, August 22, 2009

start puasa kat rumah!

yay.. aku start berpuasa kt umh.. heppy sgt3.. dpt mkn sahur ngn family.. tp syg abg x dk..
if x msti mkn skali.. ari khamis aritu aku blk umh.. normal la kn.. n cm besa la ari ahad pg bwu aku blk uitm blk.. aduhh sat ja rasa nk blk uitm dh.. x maw blk!! uwaaaaa.. start smbhyg terawih smlm kt masjid gelugor.. ramai oo owg.. ala 1st day mmg cmtu.. nti lama2 hurmmm.. phm2 je la.. haha!! nti x blh slalu nk p smbhyng terawih kt cni ngn family.. cdey!! assignment x yah dok kta la.. berlunggok.. rasa cm malas ja nk wt.. bla la nk hbs suma assignment ni aihh.. aku lbh rela p kelas dpd wt assignment.. rsa cm stress la.. dh la kna wt suma dlm kumpulan.. ayoyo!! pening kepala.. ya allah cepat2 kn la hbs suma assignment aku.. insyaallah.. =)

No comments: