Pages

Monday, December 27, 2010

End of year 2010

sekarang dah 27 december 2010 bersamaan hari isnin bersamaan hari jadi daddy & anniversary daddy n mummy. wahh, gabung sekali. so celebrate jugak sekali la. beli kek Secret Recipe utk daddy n mummy. :)

x sangka kan masa itu berlalu begitu pantas sehingga x sedar pon dah hujung tahun 2010. lg beberapa hari saja akan masuk tahun 2011. it's a new year, new chapter n completely new life for me n my family. suka3 !! :) mudah-mudahan aku akn lebih tabah n sabar dalam menghadapi hari2 yg mendatang. insyaAllah.

banyak perkara yg telah berlaku dalam tahun 2010 ini. ada yg best ada jugak yg x best. tp itu kn lumrah kehidupan. selagi kita tabah dalam menghadapinya, pasti kita akan terus berasa bahagia dan tenang. kadangkala, sesuatu perkara yg berlaku, tidak pernah terfikir pon akan terjadi. dulu aku x banyak fikirkan masalah2 yg berlaku, tp sekarang ada saja pula masalah yg datang. kalau boleh, i want to be like before. there is nothing i need to think of n i'm happy wif that. tp skrg laen pula. aku percaya, kalau kita sabar, pasti kita akan mendpt balasan yg baik. biarkan masa yg berlalu membantu kita melupakannya. mula2 mmg sukar, tp lama2 mesti boleh jugak. jgn terlalu fikirkannya. let it be and let it go.

berkaitan kehidupan aku di UiTM, dah setahun setengah aku belajar di UiTM. nex year (2011) gonna be my las year = last 2 semesters. after that, habislah diploma aku. yes, x sabarnya ! :) kemudian, barulah kita fikirkan tentang degree pula dan kehidupan yg seterusnya di masa hadapan.

di kesempatan ini juga, aku nk ucapkan jutaan terima kasih sgt3 kepada family aku termasuklah mummy, daddy n abang for all the supports yg diberikan kepada aku. i'm nothing without my family. thank u so much n i love u all more than myself ! :) begitu juga kepada kwn2 aku time sekolah2 dulu n di UiTM. apabila aku jauh dr family, aku ada kwn2, so thank u for being my friends ya ! :) life akan lebih ceria apabila kita mempunyai family yg supportive n kwn2 yg best2.
aku seorng yg ceria, tp kadangkala ada jugak time bila aku sedih, emotional, sensitive n apa2 lg la. tp sebagai manusia, kita kena sentiasa berfikiran positive. mmg susah sgt nk gembirakan hati semua org, tp yg paling penting kita sendiri kena rasa gembira dgn diri kita. hargai dan hormatilah diri sendiri. be proud of yourself n i love my self. :) ahaks !
sekadar itu imbasan kehidupan aku pada tahun 2010. kalau nk tulis everything nti banyak sgt, so yg ini saja la. hehe. :) lastly, i hope that the future will be better for me n my family. muah..


end of year 2010.
2011 here i come ! hehe.

No comments: