Pages

Wednesday, February 16, 2011

Pesanan seorang ibu.

mummy saya selalu berpesan kepada saya. pesanan-pesanannya akan saya ingat sampai bila-bila. mummy saya lebih makan garam dalam menjalani kehidupan di dunia. oleh itu, saya yg baru setahun jagung ini haruslah jangan leka dengan keseronokan dunia sahaja. katanya lagi, apa yg saya lalui skrg, sudah pernah dilalui olehnya suatu ketika dahulu.

" if i don't like a person from my first impression, it means that i will not favour the person in the future " -mummy-

banyak lagi la pesanan laen. dan biarlah pesanan itu kekal dalam hati saya. sesuatu perkara yg saya lakukan saya akan meminta pandangan dari mummy saya. oleh itu, jika jawapannya adalah tak, maka tak jugalah dari saya. fullstop! (^_^)

apa pon yg kita lakukan kita perlukan restu dari keluarga termasuklah mummy, daddy & abang. bila pesanan yg diberikan oleh mummy saya, saya alaminya sendiri barulah saya tahu kesahihan & kebenarannya itu. :)

No comments: