Pages

Wednesday, May 11, 2011

Holidays.



hye!


actually post ni supposedly dh kena wt lama dulu. tp x tulis2 pon. haha. aku start cuti sem since 26 April coz itu adalah tarikh last aku ada paper final ( QMT212 ). tp, sebab mcm2 yg berlaku sepanjang waktu bercuti ni. maka x sempat la nk tulis. tp post laen ada dh aku tulis. haha. *kelakar.


pada 6Mei, aku n daddy aku p ke Kuala Lumpur coz ada perarakan Hari Pekerja di Bukit Jalil. n daddy aku telibat utk Penang Port. tp aku x p lah. just stay at the hotel. sowg2. but, not for long. after that, my brother dtg dari Shah Alam turun ke K.L utk join vacation aku n daddy. tujuan utama pon mmg nk jumpa dgn abang aku n nk balik sekali dgn dia. otw ke K.L aku naek bas Five Stars. seriusly, sgt besar n cuma ada 20seats. setiap seat disediakan tv ( bole maen games sekali ). tapi x maen pon, coz leka melihat suasana sekeliling sepanjang ke K.L n masa ku dihabiskan dengan melelapkan mataku. haha. dis is my first time naek bas since darjah 6. sgt lama kn. tp, bas ni mmg selesa n selamat. so, after this perhaps bole naek la lg. :) sepanjang berada di K.L, daddy aku ajak makan n shopping saja. wahh, untung badan! Alhamdulillah ada rezeki, dptla shopping. thank you my daddy <3 at the same time, aku x lepaskan peluang jgk utk ajak abang aku ke IKEA Damansara utk makan meatballs. itu adalah perkara WAJIB apabila ke sana ya. :) sedapp sgt. bukan kata makan meatballs saja, makan salmon, chiken leg, daim cake and kek mother's day. haha. janji sedap, kita bedal saja. :)


actually rutin harian aku sepanjang cuti sem ni adalah tidur, tgk tv, on9 dan yg paling utama adalah makan! x lupa jgk shopping n window shopping. x kan la nk hari2 shopping. cemuih aihh, duit pon berelas. haha. to be honest i like holidays. becoz waktu ni la aku x payah nk fikir pasal study. bila kt UiTM ja, kena fikir pasal study, quiz, test, assignment n mcm2 lg la. belom campoq tolak if ada masalah dgn kwn2. dh2, tutup cerita.


overall, i like whenever it is holidays. becoz i really enjoy it and i never feel bored with it. so, kalau holidays panjang2 pon aku akan rasa sekejap saja. haha. *over. :D


that's all. thank you (^_^)

No comments: