Pages

Wednesday, October 5, 2011

2 1/2 years.

tanpa disedari, dah 2 tahun setengah aku belajar di UiTM Kedah. so, maknanya sekarang dah last semester aku utk diploma. oohh yeah !! :)


alhamdulillah lepas ni boleh la aku sambung degree pulak. :) insyaAllah. cepatnya masa itu berlalu.


banyak kenangan manis n pahit yang telah aku lalui sepanjang aku belajar di UiTM ni. untuk semua kenangan manis tu, memang aku x akan lupa lah. it will be kept in my memory. tapi, untuk yang kenangan pahit tu, biasala. setiap perkara yang berlaku itu sesungguhnya mematangkan kita sebagai seorang insan di muka bumi ini supaya kita lebih dewasa dalam menentukan apa yang baik dan buruk.


kepada lecturer-lecturer yang telah mengajar aku dari semester 1 - 5, jutaan terima kasih aku ucapkan. thank you so much sebab dah mencurahkan ilmu2 anda. n x lupa jgk kepada semua kawan-kawan aku yang mengenali diri aku ini terutamanya kepada students KAM110 DPA kelas B dari smester 1 - 5. i love you guys so much !! :) semoga lepas habis diploma ni kita semua masih keep in touch, n all the best for your future undertakings. nanti dah lama x jumpa, tgk2 semua dah kerja besar2. insyaAllah. dan yang paling penting adalah kepada family aku yang tercintaa sebab dari first day aku masuk ke UiTM sampai aku dah nak graduate ni x pernah henti2 support aku dari segi mental mahupun fizikal. i do appreciate all that. I LOVE YOU ALL WITH ALL MY HEART. thank you veryyy much mummy, daddy n abang! muahhh...


so, lastly aku nk wish yang terbaik la kepada semua kawan-kawan aku nanti. ada yang nk sambung degree, ada yang nk kerja dahulu ada yang nk kahwin (ehh? hehehe). so, wishing you all the best !! ada rezeki, insyaAllah kita jumpa lagi.


(^_~)

No comments: